Eventy hybrydowe są bardzo nowoczesną formą organizowania spotkań w różnego rodzaju firmach oraz przedsiębiorstwach. Łączą ze sobą zdalne uczestnictwo w spotkaniu z realną obecnością. Dzięki temu nie trzeba się obawiać, że jakiegoś współpracownika zabraknie na organizowanym evencie (np. w wyniku choroby lub opóźnionego lotu) lub też całe wydarzenie nie dojdzie do skutku.
Firmowe eventy hybrydowe – co za nimi przemawia?
Firmowe eventy hybrydowe mają obecnie bardzo szerokie grono zwolenników. Wszystko to za sprawą stosunkowo łatwej organizacji i możliwości unikania wielu poważnych przeszkód. Oto główne zalety takich eventów:
- całość odbywa się w czasie rzeczywistym, a osoby łączące się zdalnie mogą liczyć na aktywny współudział,
- ogromna wygoda – uczestnikom nie przeszkodzą nieprzychylne warunki pogodowe, korki, opóźnione loty, choroby czy też konieczność pozostania w domu z dzieckiem,
- możliwość dołączenia do eventu z dowolnego miejsca na ziemi – wystarczy mieć połączenie z siecią internetową, a w firmowym evencie można wziąć udział m.in. na terenie pociągu, biura czy też własnego mieszkania,
- możliwość dotarcia do zdecydowanie większej liczby osób.
Jak widać zdecydowanie się na przetestowanie takiego rozwiązania to strzał w dziesiątkę. Obecnie czynią to zarówno małe firmy, jak i wielkie korporacje.
Firmowe eventy hybrydowe – czy warto je organizować?
Organizowanie firmowych eventów hybrydowych ma głęboki sens, a to z tego względu, że nie jest to zbyt drogie do zrealizowania przedsięwzięcie, a poza tym można liczyć na obecność praktycznie wszystkich zainteresowanych osób (pracowników).
Eventy hybrydowe powoli wypychają z rynku tradycyjne eventy firmowe, a to m.in. ze względu na podwyższony komfort uczestniczenia w tego typu spotkaniach, lepsze samopoczucie uczestników oraz równość wszystkich gości wobec trwającego przedsięwzięcia. Takie eventy pozwalają na bezproblemowe połączenie tradycji z nowoczesnością, więc warto się na nie otworzyć i pokazać pracownikom, że nie ma przeszkód, których nie da się pokonać.